Nieuwe cliënt in de praktijk? Welkom!
Bekijk eerst hieronder de veelgestelde vragen bij het maken van een afspraak.
Plan vervolgens hieronder gemakkelijk en snel je intakegesprek in door een klik op de button  ”online agenda”. Kies voor de optie ”nieuwe inschrijving”. Doorloop de stappen en kies een voor jou passende locatie, datum en tijdstip.

Online-agenda

Ben je al bekend in de praktijk?
Via de online agenda kan je de geplande vervolgconsulten inzien en wijzigen. Klik op de button ”online agenda” en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord? Stuur ons dan een mailtje met een verzoek om een wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten vergeten, dan kan je deze zelf opvragen in het inlogscherm.

FAQ: Veelgestelde vragen bij het maken van een afspraak

Op welke manier kan ik een afspraak maken?
- via onze online-agenda kan je zelf direct een afspraak plannen
- telefonisch tijdens kantoortijden

Welke afspraken zijn mogelijk?
Wij bieden de volgende services aan:
- face2face consult op de praktijk
- telefonisch consult
- videoconsult via beveiligd platform
- e-mail consult

Ik ben opeens verkouden of heb griepverschijnselen, wat nu?
Omdat we in onze praktijk werken met (zeer) kwetsbare patiënten vragen we je om niet naar de praktijk te komen wanneer je verkoudheids- of griepverschijnselen hebt. Ook niet wanneer een van je huisgenoten verschijnselen heeft of wanneer je in contact bent geweest met iemand met corona. In dit geval stuur je ons een appje, sms of mailtje of bel je ons even en zetten we je afspraak automatisch om in een videoconsult of telefonisch consult. Ben je echt te ziek, dan verzetten we de afspraak.

Hoe werkt een videoconsult?
Klik hier om te lezen hoe het videoconsult precies werkt.

Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?
Ja, er zijn kosten aan verbonden. De zorgverzekeraar vergoedt vaak een gedeelte van de kosten. Lees meer hierover onder het item "werkwijze".

Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?
Ja dit is ook mogelijk tijdens kantooruren. Tijdens onze werkzaamheden zijn we beperkt telefonisch bereikbaar. We kunnen geen telefoon aannemen terwijl we in gesprek zijn met een klant. Spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in op de voicemail dan bellen we terug zodra daar gelegenheid voor is.
De praktijk is telefonisch bereikbaar op 06-12967901, dit is ook het nummer van diëtist Monique.
Diëtist Gülizar is telefonisch bereikbaar op 06-40393059, Betül op 06-39787207 en Céline op 06-38505525.

Is een verwijsbrief nodig?
Een verwijzing is meestal niet nodig. Lees meer hierover onder het item "werkwijze".

Moet ik iets meebrengen naar de eerste afspraak?
Ja, graag het volgende meebrengen:
– identiteitsbewijs
– verzekeringsbewijs (als je in aanmerking wilt komen voor vergoeding)
–  verwijsbrief (zie boven Faq Is een verwijsbrief nodig)
– medicatieoverzicht en  overzicht van supplementen als je die gebruikt
– relevante labuitslagen (indien van toepassing)
– agenda voor het plannen van een nieuwe afspraak

Is er ook een avondspreekuur?
Ja, momenteel draaien we een pilot en is er op woensdagavond een avondspreekuur.

Zijn er nog meer afspraakopties mogelijk?
De online agenda laat alle beschikbare opties zien. Er zijn dus niet meer opties beschikbaar dan getoond. Wanneer er op korte termijn weinig opties zichtbaar zijn, betekent dit dat het druk is in de praktijk en er mogelijk sprake is van een (korte) wachttijd.

Wat als ik toch niet kan komen?
Je kunt tot uiterlijk 24 uur van te voren je afspraak kosteloos annuleren of verzetten. Voor een afspraak op maandag dient uiterlijk op vrijdag voor 17:00 uur geannuleerd te worden. Wanneer je toegang hebt tot de online-agenda kan je zelf je afspraak annuleren of verzetten tot uiterlijk 24 uur van te voren. Heb je geen toegang dan kan je jouw afspraak alleen telefonisch annuleren.
Voor afspraken die korter dan 24 uur van tevoren worden geannuleerd of wanneer je niet verschijnt op je afspraak brengen wij de voor jou ingeplande tijd in rekening. Je ontvangt hiervoor een ‘no-show’ factuur van 18,50 per ingepland kwartier.

Op welke locaties kan ik terecht?
Je kunt terecht op een van onze locaties:

Schuilenburgerplein 2 Amersfoort
Wiekslag 90A Amersfoort
Van Aalstplein 3 Hoevelaken

Mag ik wisselen van locatie?
Ja, het is mogelijk om van locatie te wisselen als dit qua dag of tijd beter uit komt.
We proberen wel zo veel mogelijk de afspraken te plannen bij dezelfde diëtist, soms lukt dit wegens omstandigheden niet.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
Ga naar de online-agenda en klik vervolgens op "wachtwoord kwijt of wijzigen".

Hoe kan ik zelf online mijn afspraak wijzigen?
Door in te loggen (als bestaande klant) in onze online-agenda en op het rode kruisje achter de afspraak te klikken haal je deze uit de agenda. Vervolgens kan je een nieuwe afspraak plannen. Heb je nog geen wachtwoord dan kan je niet op deze manier wijzigen. Vraag eerst je diëtist om een wachtwoord.